تبلیغات
سایت‌جامع‌مهندسی‌صنایع - مدیریت‌ارتباط بامشتری(بخش پایانی)
                            

اضافه به علاقه مندی ها !        این سایت را صفحه خانگی خود كنید!            تماس با مدیر سایت     

ورودشمارابه این سایت خوش آمد می گوئیم . آرمان ما برخورداری از ایرانی پیشرو ، مترقی و دانایی‌محور است و آرزوی ما رسیدن به قله‌های سربلندی و افتخار برای تمامی ایرانیان در هر نقطه از جهان .

مهندس‌سید‌مجتبی‌حسینی‌پارسا
smhparsa@yahoo.com

 


                    WWW
MOJTABA-PARSA.IR





کاربر محترم ، سایت مهندسی صنایع ایران به چه میزان توانسته است در ارتقای سطح و افزایش دانش شما در زمینه مهندسی صنایع و مفاهیم مرتبط با آن موثر عمل نماید ؟ 




كلیدواژگان‌این‌مطلب: اتوماسیون بخش فروش ، خدمات به مشتری ،

 تا قبل از سال 1993 crm محدود به دو فعالیت زیر بود :

  اتوماسیون بخش فروشsale force automation (SFA)

  خدمات به مشتری customer service (CS)            

اتوماسیون بخش فروش

اتوماسیون بخش فروش در ابتدا تنها با انگیزه پشتیبانی از فروشندگان در مدیریت نقاط تماس با مشتریان طراحی شد که باعث می شد تقویمی از وقایع در ارتباط با مشتریان در دست داشته باشند.البته مفهوم SFA در ادامه توسعه پیدا کرد ه و مفهوم مدیریت فرصت هارا نیز در برگرفت که این بخش جدید برای پشتیبانی از بخش فروش در نقاط تعامل آن با سایر بخشهای تولید و با هدف استفاده مطلوب از فرصت های پیش روی سازمان طراحی شد.

قابلیت های اتوماسیون بخش فروش در حال حاضر(SFA)

مدیریت نقاط ارتباط با مشتری

مدیریت فعالیت ها

مدیریت ارتباطات

پیش بینی

مدیریت فرصت ها

مدیریت اسناد

تحلیل فروش

مدیریت مشخصات محصولات

فراهم کردن اطلاعاتی به روز درباره محصولات .قیمت ها و تغییرات آنها

خدمات به مشتریان(CS)

خدمت به مشتریان در واقع نوعی فعالیت بعد از فروش به منظور جلب رضایت مشتریان می باشد هدف از سیستم خدمات به مشتریان حل مشکلات مشتریان به شکلی کارا و موثر است .با ارائه پاسخی صحیح و دقیق به نیازهای مشتریان شرکت خواهد توانست در هزینه های خود صرفه جویی کرده ووفاداری مشتریان و نرخ بازگشت سرمایه از این محل را افزایش دهد.

CRMها مدعی هستند كه خدمت رسانی به مشتری را بهبود می‌بخشندفراهم آوردن اطلاعات محصول، اطلاعات مصرف محصول و پشتیبانی فنی از طریق وب سایت‌هایی كه معرفی می‌شوندكمك در شناسایی مشكلات بالقوه پیش از بروزمشكل.

فراهم آوردن مكانیسمی كاربرپسند برای ثبت شكایات مشتری (شكایاتی كه ثبت نشوند؛ بالطبع رسیدگی نخواهندشد و این امر یكی از دلایل نارضایتی مشتری خواهد بود(.

فراهم آوردن مكانیسم سریعی برای رسیدگی به مشكلات و شكایات (رسیدگی سریع به شكایات، رضایت مشتری را افزایش می‌دهد (.

فراهم آوردن مكانیسم سریعی برای رفع مشكلات خدمت رسانی (رفع مشكل پیش از اینكه سایر مشتریان نیز نارضایتی خود را ابراز نمایند(.

شناسایی نحوه تعریف كیفیت از دیدگاه مشتری و طراحی استراتژی خدمت رسانی برای هر مشتری بر اساس نیازمندی‌ها و انتظارات وی.

بهره گیری از cookieهای اینترنتی برای ردیابی علائق و سلائق مشتریفراهم آوردن مكانیسم سریعی برای مدیریت و برنامه ریزی زمان نگهداری، تعمیر و پشتیبانی (بهبود كارآیی و اثر بخشی)فراهم‌ آوردن مكانیسمی برای ردیابی قراردادهای مشتری با شركت و انجام آن به شیوه‌ای یكپارچه به گونه‌ای كه تمام بخش‌های قراردادها ازدیدگاه مشتری شفاف باشد.

crm می‌تواند با سایر سیستم ها جمع شود و اطلاعات مربوط به حسابداری و تولید رانیز برای مشتریان فراهم آورد.


تفكر ناب چیست و چه اصولی دارد ؟تفكر ناب
تولید ناب و برتریهای آن بر تولید انبوه !،تولید ناب
مقایسه تولید دستی وتولید ناب،تولید ناب
با متدولوژی مهندسی معكوس آشناتر شویم !
مهندسی معكوس چیست ؟
سیزده گام تا نت در كلاس جهانی
انواع سیستم نگهداری وتعمیرات،نت
از سیر تحولات تعمیرات و نگهداری بیشتر بدانیم ،نت
نقش الگوی سرآمدی در کسب مزیت رقابتی(مدیریت كیفیت)،
موفقیت در اجرای مهندسی ارزش،(مهندسی ارزش)
کاربرد نمودار علت و معلول،مدیریت كیفیت
نرم‌افزار شناسی مهندسی صنایع،عمومی
رابطه راهبرد سازمان با مدیریت كیفیت جامع،مدیریت كیفیت جامع
مدیریت دانش در سازمانهای یادگیرنده،مدیریت دانش
مدیریت دانش و دلایل اهمیت آن،مدیریت دانش
مدل کارت امتیازی متوازن Balanced Score Card model ،عمومی
نهادینه كردن خلاقیت ونوآوری در سازمان،تفكرخلاق و كارآفرینی
تغییرات استاندارد (ایزو 9001) ویرایش چهارم ،بخش نخست
تاریخچه مهندسی ارزش و لزوم اجرای آن
تغییرات استاندارد (ایزو 9001) ویرایش چهارم ،بخش پایانی

كپی‌ برداری از محتویات سایت تنها با ذكر منبع مجاز می‌باشد
All Rights Reserved 2007-2008 © by www.mojtaba-parsa.ir
 All Rights Reserved 2007-2008 © by mojtaba parsa
                        Free counter and web stats